Blade 954RR project  

frenske71
Member

hallo allemaal, allereerst hartelijk dank voor het laten toetreden in dit groepje. Ik ben dus van plan om me maatje te gaan ombouwen naar een streetfighter, maar zie het niet als een volledige ombouw. gaat hier meer om gezondheids verhaal. door de zithouding op mijn blade heb ik last van mijn polsen en na onderzoek blijkt dit een aankomend tunnel syndroom te zijn wat dus door mijn zithouding wordt gecreeerd. maar ik vertik het om afscheid te nemen van mijn maatje omdat ik nog volop bezig ben met het opknappen van me maatje. is al voor 2000,- aan versleuteld van uitlaat tot zitje aan de schroeven toe van pro-bolt. dus heb ik besloten door er wat meer in te gaan steken. volgende week vrijdag komt de eerste fase en dit is een SB stuur met handvat spiegels met ingebouwde knipperlichten. stap 1 genomen dus. maar door vervolgens een beetje op het i-net te zijn gaan snuffelen moet ik bekennen dat er toch nog wel wat meer dingen zijn die ik graag wil gaan veranderen. en hierin zou ik graag wat advies van jullie kunnen gebruiken omdat dit nog erg pril is voor mij en er ook niet zo heel erg veel te vinden is over dit onderwerp. ik wil op dit moment toch graag nog een paar dingen veranderen. en dat zou zijn.... kuip eraf en belly pan erop. ander masker met verlichting en die enkelvoudige swingarm heeft me erg nieuwsgierig gemaakt hihi. maar wat voor brug is dit? wat moet of heb ik allemaal nodig om dit te realiseren? wat zie ik over het hoofd? dus vragen genoeg zeg maar. maar heb mijn zinnen hier nou op gezet en wil dit plan graag verwezenlijken. dus mochten er mensen zijn die mij hierin kunnen en willen helpen met wat voor info dan ook zou ik erg blij zijn. heb er echt zin in... alvast bedankt voor het lezen van dit bericht en voor de eventuele hulp die jullie kunnen bieden hierin. zo ziet me maatje er op dit moment uit 😉

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 juli 2017 11:22
Mister Q
Member

Welcome!

Greetz, Q

Martin Kawasaki GPz750, [s:e0e8163a50]Martin CB750F2[/s:e0e8163a50], Martin Kawasaki Z750, Kawasaki GPz750 ([s:e0e8163a50]3x[/s:e0e8163a50] [s:e0e8163a50]2x[/s:e0e8163a50] 1x)

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 juli 2017 11:24
snoorder
Sponsor 2017 Admin

Spannend, ik ben benieuwd!

Dingen simpel houden is vrij moeilijk.
Dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.

Not So Single Sided Suzuki GSX-R 7/11W (exit) - Kawazuki Z1216R - Moto Martin Bandido (50%) - Suzuki GSX 1200 Inazuma

ReageerCitaat
Geplaatst : 5 juli 2017 14:08
snoorder
Sponsor 2017 Admin

Not So Single Sided Suzuki GSX-R 7/11W (exit) - Kawazuki Z1216R - Moto Martin Bandido (50%) - Suzuki GSX 1200 Inazuma

ReageerCitaat
snoorder
Sponsor 2017 Admin

ReageerCitaat

Bezig