Suzuki GS 1127 S  

Pagina 19 / 19 Vorige
Michiel
Member

katanasp;205301 wrote: Ik had er geen problemen mee moer kon er gewoon op , ok bus tussen tandwiel en blok is wat langer ivm kettinglijn

ok, toppie :thumleft:

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

De afgelopen dagen nog even wezen rijden en nu blijkt dat als ik lekker stevig linker bochten maak de ophanging van de zijstandaard aan de grond komt , dus moet nog aangepast worden
Gaat nog een keer naar Ruud Frederiks in Goes , afstelling van carbs is wat moeilijker omdat er geen uitgerekend / berekend uitlaatsysteem onderzit en dus zo nu en dan na de aanpassingen er in een ander toerengebied de power niet lekker aanwezig is dus naalden en sproeiers moeten bekeken worden wat we er mee kunnen
Koppel is zo een 100 Nm en kan meer worden hierdoor , de Kat heeft 124 Nm maar dat is met een goede 4-1 uitlaat

Voorlopig zeer tevreden over de rijkwaliteiten nu nog de de puntjes op de i zetten en dan de komende winter alles aanpassen spuiten, poedercoaten en opnieuw opbouwen
heb nog aardig wat kleine aanpassingen maar ja hoort bij zelfbouw nietwaar?

Attached files

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
Robinjo
Member

Bekend verhaald met seatpipes, gaat bijna altijd ten koste van wat vermogen/koppel...maar het staat zo gaaf!

Moto Martin 1216 Turbo

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Hoezo bekend ivm seatpipes ???? , zijn toch zat merken die ze standaard leveren

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
Spike
Sponsor 2017 Admin

Heeft dacht ik met flow en tegendruk te maken.
Als ik me niet vergis langer -> minder koppel. Korter -> minder top-end.

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)

Suzuki GSX-R1000K1 - DL1000 - Katana GSX1216SR - GSX-R1216 Turbo - GSX1127ET - SP370

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
BaveR
Member

Spike;205359 wrote: Heeft dacht ik met flow en tegendruk te maken.
Als ik me niet vergis langer -> minder koppel. Korter -> minder top-end.

Precies andersom Jeroen, hoe minder weerstand (korte pijp) hoe meer topvermogen. Hoe meer tegendruk (langere pijp) hoe meer koppel :thumright:

GS750 '79 (XB goede doel fighter)
Gsxr1100 '86 (fighter in progress)
Cbr600f2 '92 (knalfietsie)
Gsxr750 '90(sold)
Gsxr600 k6(sold)
Gsxr750w '92(sold)

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Dan zou ik erg veeeeeeeeeeeeeeeel koppel moeten hebben maar ik kan nog iets met tegendruk doen in de einddempers
Topvermogen is niet van prioriteiet maar koppel wel dus daar gaan we voor tzt

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Vandaag weer ff gereden ondanks een rottige rechterschouder maar mis echt vermogen onderin , bovenin is er zat , gaan we een oplossing voor zoeken
Zo staat hij er momenteel bij

Attached files

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
snoorder
Sponsor 2017 Admin

Erg strak zo zonder uitlaat demper in het zicht!

Komen er nog zijkapjes op?

Dingen simpel houden is vrij moeilijk.
Dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.

Not So Single Sided Suzuki GSX-R 7/11W (exit) - Kawazuki Z1216R - Moto Martin Bandido (50%) - Suzuki GSX 1200 Inazuma

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
rs.projects
Member Moderator

Gaaf ��

robs custom speedshop. Suzuki bandit 1200 '' Il Monstro'' . bandit 1200 " Xtreme" . GSXR- 1200 . GSXR-1100 . slabby caferacer " Radical " . bandit 1200 caferacer , GS 1216 caferacer . Spondon RCS . project RS1 .

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Geen zijkapjes lekker open houden

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
Matt
 Matt
Member

mooi :thumright:

Also known as "pruttelaap" :aha:

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
BaveR
Member

Zondag ook nog bewonderd, gave motor G!!

GS750 '79 (XB goede doel fighter)
Gsxr1100 '86 (fighter in progress)
Cbr600f2 '92 (knalfietsie)
Gsxr750 '90(sold)
Gsxr600 k6(sold)
Gsxr750w '92(sold)

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Gebeurd niet echt veel meer op dit forum zo te zien

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 juni 2017 22:26
snoorder
Sponsor 2017 Admin

Nee helaas....

Dingen simpel houden is vrij moeilijk.
Dingen moeilijk maken is daarentegen vrij simpel.

Not So Single Sided Suzuki GSX-R 7/11W (exit) - Kawazuki Z1216R - Moto Martin Bandido (50%) - Suzuki GSX 1200 Inazuma

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 juni 2017 15:01
Jan Buurman
Lid

Inderdaad weinig actie... ik moet ook erg wennen aan de nieuwe navigatie.

ReageerCitaat
Geplaatst : 9 juni 2017 15:54
Pagina 19 / 19 Vorige
  
Bezig