Suzuki GS 1127 S  

Pagina 18 / 19 Vorige Volgende
Unlimited
Lid

Zuiger van de koppeling te klein, had ik met de xjr1300 trok ook net niet helemaal vrij

Sent from my iPhone using Tapatalk

THE SKY IS MY LIMIT!!

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 februari 2013 21:29
katanasp
Sponsor 2017

Unlimited;205156 wrote: Zuiger van de koppeling te klein, had ik met de xjr1300 trok ook net niet helemaal vrij

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wat heb je toen veranderd Jos ?
Zit een radiale set op van ZZR1400 dus zou goed moeten zijn dacht ik

ReageerCitaat
Ron
 Ron
Member

katanasp;205165 wrote: Wat heb je toen veranderd Jos ?
Zit een radiale set op van ZZR1400 dus zou goed moeten zijn dacht ik

Klinkt als Luchtbel ? soms help tikken met plastic hamertje bij de pomp of cilinder en banjo even los vast en nogmaals op druk pompen en ontluchten

Hollandse Naked bike's / Streetfighters ;Kawasaki Z900,Kawasaki Z1000 MK-1,Suzuki GSX850G,Suzuki GSX1100 ET, Kawasaki GPZ1000RX,Kawasaki GPZ900R,Suzuki EFE-1127 R, Killerkat Katana 1230, Sharp Dressed Hysteria ZX10, Neighbours Nightmare Z1-R Turbo,XJR 1200 OVER Racer, Attack of the Sharp Dressed Z13/6 > ?

_______________________________________________________________________________________
More to see on > www.ozzyfighters.nl

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Nee luchtbel niet , heb remvloeistof vervangen dmv vacuumzuigen aan de ontluchtingnippel op het blok dus ik weet het ff niet , hoop dat onze Ruud nog even een gaatje kan vinden deze week

ReageerCitaat
Matt
 Matt
Member

Ik heb deze pompen ook op de 7/11. Ik ga er even van uit dat je de originele oliekoelert koppelingspomp op je blok nog hebt. Probleem is dat de koppeling op je blok een te grote zuiger heeft (in combi met de zzr pomp op het stuur) waardoor deze niet volledig zijn slag kan maken. Als je dit goed wil oplossen zul je een pomp van een zzr op het blok moeten maken.

Also known as "pruttelaap" :aha:

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Kijk Matt daar heb ik nou wat aan
Maar het rare is ik wel gewoon kunnen rijden vorig jaar met dezelfde setting dus ????????????????????????????????????? waarom nu dan niet

ReageerCitaat
hamkaas
Lid

Soort gelijk probleem gehad. Lag uiteindelijk aan de ontluchtingsnippel. Deze lekte minimaal. Niet eens een druppel op de grond zeg maar.

send from my mobile phone using Tapatalk

Als het niet kan zoals met moet, dan moet het maar zoals het kan

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Matt heb je nog foto`s of een malletje van hoe jij het toen hebt opgelost met de ombouw van de koppelingscilinder :thumleft:

ReageerCitaat
Matt
 Matt
Member

Heb ik niet George, want ik rij ook nog met dezelfde set up als jouw GS. Wat je kunt doen is de boel nogmaals heel rustig handmatig ontluchten. Het gaat bij mij net aan door een iets andere aanpassing aan de pomp op het stuur maar ik moet het nog wel definitief gaan oplossen.

Also known as "pruttelaap" :aha:

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

De afgelopen dagen op de oudewetsemanier ontlucht , lijkt erop dat het wat beter is ga morgen nog 1x ontluchten , staat nu op druk
Optie is om er een aangepaste lees ZZR1400 koppelingscilinder pas te krijgen dmv extra bussen of vulling zodat de pomp wel voldoende druk kan opbouwen
ZZR1400 koppelingscilinder overzetten op GSX1100F deksel gaat niet heeft 3 bevestigings boutjes
Uitdaging is wel weer zelf een open (waar ik geen voorstander van ben ivm vuil) deksel maken waarop een ZZR1400 koppelings cilinder gemonteerd zit

ReageerCitaat
Robinjo
Member

Ik heb het deksel aangepast voor de slave die bij mijn radiale master hoort, was wel een werkje hoor,inclusief verlengen van de koppelingspen.

Moto Martin 1216 Turbo

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ik heb het gevoel nu na 4 keer ontluchten en s`nachts op druk laten dat het een flink stuk beter is , afgelopen zaterdag even gereden om de ketting te laten klinken en schakelen gaat goed ook het terugschakelen
Echter bij stilstaan niet zo makkelijk in neutraal te krijgen

@ Robin koppelingspen v erlennen gaat toch juist de koppeling van slippen ???
Welke aanpassing heb je gedaan aan het deksel ?

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Eerste run op de bank met grotere hoofdsproeier
Morgen komt er een stage 3 kitje bij en dan zal het afstellen beter gaan

Attached files

ReageerCitaat
Fred
 Fred
Member Admin

Stage 3 kit? Je rijdt toch al 'n tijdje met de K&N filters en (dus) met 'n Dyno-kit?

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ja op de Katana maar dit is voor die andere de GS 1127 S

ReageerCitaat
Fred
 Fred
Member Admin

katanasp;205265 wrote: Ja op de Katana maar dit is voor die andere de GS 1127 S

Uuuuuh Poeldijk vorig jaar?

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Fred;205266 wrote: Uuuuuh Poeldijk vorig jaar?

Ja dat waren de carburateurs die normaal op de Katana zitten , nu heeft die zijn eigen setje 34
Maar rijden is nog niet van toepassing , de naaldbuizen / emulsiebuizen zijn niet meer rond dus sluiten niet af moeten dus nieuwe in zijn ook al besteld en dus afwachten
Verder loopt het blok netjes en is het geluid geweldig volgens de man van de testbank

ReageerCitaat
Fred
 Fred
Member Admin

katanasp;205268 wrote: Ja dat waren de carburateurs die normaal op de Katana zitten , nu heeft die zijn eigen setje 34
Maar rijden is nog niet van toepassing , de naaldbuizen / emulsiebuizen zijn niet meer rond dus sluiten niet af moeten dus nieuwe in zijn ook al besteld en dus afwachten
Verder loopt het blok netjes en is het geluid geweldig volgens de man van de testbank

Okay.

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Zo liggen de carbs er momenteel bij

Attached files

ReageerCitaat
Robinjo
Member

katanasp;205236 wrote: Ik heb het gevoel nu na 4 keer ontluchten en s`nachts op druk laten dat het een flink stuk beter is , afgelopen zaterdag even gereden om de ketting te laten klinken en schakelen gaat goed ook het terugschakelen
Echter bij stilstaan niet zo makkelijk in neutraal te krijgen

@ Robin koppelingspen v erlennen gaat toch juist de koppeling van slippen ???
Welke aanpassing heb je gedaan aan het deksel ?

Hydraulische koppeling is juist zelfstellend (binnen z'n bereik), ik heb de standaard verdiepte bevestiging uit het deksel gefreesd en een vlakke plaat er in gelast, hier heb ik het grote gat en de boutgaten ingemaakt, daarom komt hij verder naar buiten dus heb een verlengstukje voor het staafje gemaakt en er op geperst, nu heb ik matchende cilinders.

Moto Martin 1216 Turbo

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ok dank Robin maar ik heb het gevoel dat de koppeling zijn werk nu wel aankan na goed ouderwets ontluchten , moet nog afwachten wat hij straks op de bank doet maar dat hoor ik wel , kan ook nog zo zijn dat de platen versleten zijn , maar dat is van latere zorg
Mocht het zo zijn dan het niet gaat straks dan meld ik mij weer bij je

ReageerCitaat
Robinjo
Member

Hopelijk is het op de makkelijkste manier opgelost 🙂

Moto Martin 1216 Turbo

ReageerCitaat
Ron
 Ron
Member

katanasp;205272 wrote: Ok dank Robin maar ik heb het gevoel dat de koppeling zijn werk nu wel aankan na goed ouderwets ontluchten , moet nog afwachten wat hij straks op de bank doet maar dat hoor ik wel , kan ook nog zo zijn dat de platen versleten zijn , maar dat is van latere zorg
Mocht het zo zijn dan het niet gaat straks dan meld ik mij weer bij je

Oh ik dat dacht dat er geen luchtbel meer in zat :bye:

Hollandse Naked bike's / Streetfighters ;Kawasaki Z900,Kawasaki Z1000 MK-1,Suzuki GSX850G,Suzuki GSX1100 ET, Kawasaki GPZ1000RX,Kawasaki GPZ900R,Suzuki EFE-1127 R, Killerkat Katana 1230, Sharp Dressed Hysteria ZX10, Neighbours Nightmare Z1-R Turbo,XJR 1200 OVER Racer, Attack of the Sharp Dressed Z13/6 > ?

_______________________________________________________________________________________
More to see on > www.ozzyfighters.nl

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ja Ron toch n og wel op de een of andere manier

Maar goed vanavond weer opgehaald bij de testbank en loop goed door en heeft ondanks het uitlaatsysteem toch nog 128 achterwiel PK`s en dat voor een F blok met 34mm carbs en K&N filters
Volgende week zal ik de cijfers in beeld plaatsen
Net dus ff stukkie gereden maar gaat goed vooruit , moet nog wel eea kleine aanpassingen doen maar hij gaat lekker

ReageerCitaat
Spike
Sponsor 2017 Admin

:thumleft:

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)

Suzuki GSX-R1000K1 - DL1000 - Katana GSX1216SR - GSX-R1216 Turbo - GSX1127ET - SP370

ReageerCitaat
Robinjo
Member

Top!

Moto Martin 1216 Turbo

ReageerCitaat
Michiel
Member

katanasp;205282 wrote: Ja Ron toch n og wel op de een of andere manier

Maar goed vanavond weer opgehaald bij de testbank en loop goed door en heeft ondanks het uitlaatsysteem toch nog 128 achterwiel PK`s en dat voor een F blok met 34mm carbs en K&N filters
Volgende week zal ik de cijfers in beeld plaatsen
Net dus ff stukkie gereden maar gaat goed vooruit , moet nog wel eea kleine aanpassingen doen maar hij gaat lekker

Mooie cijfers! :thumleft:

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ja Michiel jou oude blok , gebruikt wel iets olie

ReageerCitaat
Michiel
Member

En het draad van de uitgaande as? Heb je die gefixt?

ReageerCitaat
katanasp
Sponsor 2017

Ik had er geen problemen mee moer kon er gewoon op , ok bus tussen tandwiel en blok is wat langer ivm kettinglijn

ReageerCitaat
Pagina 18 / 19 Vorige Volgende

Bezig